piggeliiin!

Har just knäckt 2 piggeliner!
Nu har vi ridit ut Bosse & Gul. Varför jag säger vi är för att Jag red Bosse & Axelina red Gul. Det gick okej x) För att mina hästar är så spooky och kollar på allt!! Bosse till exempel vill bara vända (åt vänster) helt plötsligt och då går det inte att gå framåt medans Gul står fastfrusen samtidigt och vill heller inte röra sig... Låter braa va! :D
Tur att dem bara är så när man rider ut! +++ att Bosse bockade i sista uppförsbacken-igen. Fast denna gången låg jag inte i gräset! xd

Har tagit ett litet break och tinat lite innan jag går ut igen. Det är snorkallt och fingrar och tår fryser till is :( Har också pluggat NO (på en söndag! Duktigt va!)
I will soon go out and ride my last pony Cleopatra. I hope she will be that nice as yesterday!

Byeee
0 Kommentarer till "piggeliiin!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: