Sjuk

Hej nu är jag hemma efter en LÅNG helg i Helsingborg. Idag gick det sådär tycker jag.
La med ruben var inte bra skulle ridit mer och satsat mer men red typ bara runt och fick ett ner kom lite för snabbt och nära på det.
La nalle han var jättefin och jag red snabbare på honom, men när jag skulle rida på tre kombinationen så drog han och fick då inte plats så han rev insprånget och utsprånget.
Msv b med nalle: han var fin det var ju trots allt debuten och han är bara 7 år. Han ville gärna hoppa av stort med mycket kraft och då är det ganska svårt att få kontroll efter så han rev 3 :P HAHA men med lite mer rutin och markträning så får de andra se upp ;)
Ruben Msv b gick inte alls det var inte riktigt hans dag om man säger så han var framåt och glad men lyfte inte på benen så jag valde att utgå det finns ju många tävlingar kvar :)

Imon är det skola och jag är as sjuk! Är helt snurrig och as förkyld och hes så vi får se om det blir någon skola.

Alexandra :)

1 Kommentarer till "Sjuk"
Postat av: Emelie :D

Hahah, okej! :)


Datum: 2012-01-09 / Klockan: 17:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: