Svarta byxor & leopard scarf

Hej.
Har ridit mina springare nu! Axel skrittade ut på Cleo och jag skrittade ut på Gul (men jag red honom i ridhuset också) Han är verkligen världens finaste att rida på! För ett årsedan var han typ den jobbigaste hästen ever jag ridit på marken, men nu är han more or less PERFECT! :D Och ni ska veta att jag är kräsen när det gäller hur hästar är att rida på backen.
Bosse fick jag igenom bra. Han är som vanligt rädd för alla hörn och den stora läskiga dörren, han är ju som han är.. ;) Men han gick med lång och låg hals och jobbade på bra!
Nu ska jag åka till mamma! På fredag ska vi åka tåg till Stockholm (x2000) och bo på Hotell :))
Antoooniaaa<3
1 Kommentarer till "Svarta byxor & leopard scarf"
Postat av: Fritz

Vad ska ni göra i sthlm?


Datum: 2012-01-04 / Klockan: 17:43:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: