This looks great!

Hejj'

Hemma nu, har varit och tränat för Lennart. Det gick jätte bra tycker jag! Det var ändå första gången gul hoppade sedan Vilhelmsborg!
Det var lite lydnad, linjer, en kombination på linje, hinder med bommar på volt. :)
Fick öva på min standard sak- att inte "skjutsa på" hästen innan hindret (vilket jag inte tycker att jag gör) men tydligen så gär jag det, hoho...
Det är skönt att inte vara så många när man tränar i grupp tycker jag! Då får man mer hjälp och det blir lite mer individuellt.
Jusdet! Lennart ska börja komma till oss varannan måndag (till pappa) Då blir det för det mest markarbete tror jag. Uppskattas! Tycker att det ger mer att träna markarbete än att hoppa bana till exempel.

Om jag säger GRYM BLOGGTÄVLING, vad säger ni då?



5 Kommentarer till "This looks great!"
Postat av: Annie

JA :D

URL: http://lovonsdestiny.blogg.se/
Datum: 2012-01-18 / Klockan: 21:07:41
Postat av: mästaren :)

ska du vara med nåt elitlag i år? :)


Datum: 2012-01-18 / Klockan: 21:19:45
Postat av: Emelie :D

Jaa! :D


Datum: 2012-01-19 / Klockan: 15:16:34
Postat av: Anonym

JA!!


Datum: 2012-01-19 / Klockan: 19:30:42
Postat av: fanny :)

vad heter han lennart i efternamn? :)

URL: http://fannyteresiaa.devote.se/
Datum: 2012-01-21 / Klockan: 19:17:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: