tisdayyy

Snart kommer det väl att spruta termer och + < x+y= ur mina öron. Har pluggar i FYRA timmar! Från halv 3 till halv 7. Har NO prov på fredag, No redovisning + svenska pjäs för femmorna i morgon, matte, Idrottsprov (tro det eller ej) imorgon och en engelska läxa som grädde på moset.  Det är fantastiskt kul att gå i åttan! (y
Idag har jag som ni säkert fattat inte ridit. Men igår red jag och det gick bra! Först red jag Gul som var mycket bra emellan åt, andra stunder så var han jättejobbig och spänd (tex när man stod up i galoppen. Då blev han nervös) Lärde honom att backa! Haha det var inte en dag för sent... ;)
'
Hoppade Bosse lite för första gången på ett tag. Han har inte glömt av hur man gör i alla fall! :D Hoppade ett räcke på 130 på en stor volt 3 gånger i båda varven. Fiiina Bosse!
Red även Ralle lite eftersom att han slängde av Ackie och trampade sönder Bosses bett som han lånade. Så sur... Haha! Det gick iaf bra och jag höll mig kvar ;)
Oj, kan du förklara detta? ;) huh?



0 Kommentarer till "tisdayyy"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: