wednesdayy

Vaknade halv 11, som vanligt... Måste börja gå upp tidigare! Har någon mer än jag vaknat för att det är värsta orkanen ute!? Jag trodde typ att hela huset skulle blåsa iväg :ss
HAHAHAHAH måste bra berätta om i förrgår när jag skulle rida ut på Bosse.. I sista uppförsbaken så galopperade Potter iväg (som vanligt) Och då blev Bosse jätte peppad och drog iväg han med och gjorde världens bock och sen galopperade under ett träd så han fick grenarna på huvudet och kastade sig åt sidan så jag flög av, HAHAAHAHAH såå kul... Brukar faktiskt cellan ramla av :P
Igår red jag Bosse och Cleo som var duktiga :) Fast Bosse var lite bråkig i början. men i slutet släppte det helt. Hann inte mer än att skritta gul (med grimma) eftersom att ridlektionerna började.
Idag ska alla ridas är planen!
0 Kommentarer till "wednesdayy"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: