hejsan hoppsan

Hej! Detta har varit en jätteskön och bra dag! :)
Började dagen med att göra ett test på datorn till trafikskolan och fick GODKÄNT!!! YEEES! HAHAHA! blev så himla nöjd och glad.
Senare så red jag Nalle och longerade Ruben. Nalle kändes bra, han fick inte jobba så jättemycket mest skulle han ridas för att röra på sig och för att jag inte ska rida imon. Ruben gjorde jag frihetsdressyr med och longerade, man kan väl säga att jag hade lite för stora förhoppningar när det gäller frihetsdressyren, men fri var han :P
Nu sitter jag och gör världens bästa film till världens bästa den kommer om 5 minuter =)
Ses// Alexandra
image descriptionimage description
0 Kommentarer till "hejsan hoppsan"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: