Helg

Hej idag är det LÖRDAG och jag har hoppat alla TRE ponnysarna.
Först King-Kong:
Han var jättefin och gick as bra. Skulle träna honom på att inte hoppa så långt så satte upp en kombination (Som var kort). Först gick det bra, men när vi höjde blev det lite väl trångt och han kunde inte hoppa så han stanna och jag FLÖG AV!!!! HHAHAHAHAHA XD. Det var längesen och så var det såklart på en liten b-ponny. :P
JAJA det var ju af inte långt till marken :S
Ruben funkade jättebra. Lennart har sagt att jag ska hoppa trånga kombinationer för att han slarvar ALLTID där så då ska han vara lite mer uppmärksam. Det funkade jättebra :D
Nalle fick bara jogga idag.
.
Ja det var dagens ridpass och imon ska King-Kong hem och jag ska rida de andra pollarna :P
Nu väntas Gladiatorerna FINAL! TAGGA! :D

1 Kommentarer till "Helg"
Postat av: Agnes Heyne

Hej! Jätte fin blogg! :)

skulle ni kunna göra en header till mig? :O



Kram Agnes

URL: http://agnesochdenfinaponnyn.bloggplatsen.se/
Datum: 2012-04-02 / Klockan: 19:44:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: