LOREEN!

Ja nu var det avgjort att Loreen ska leda Sverige till Vinst i Eurovision song contest 2012. Hoppas hon chockar världen, på ett positivt sätt. :)
Måste bara säga att jag lider med Dany, komma tvåa två år i rad är nog ingen rolig upplevelse.
.
Men en sak som är väldigt rolig hände i lördags. Mamma sa att hon ville rida Nalle och jag sa okej gör du det.
Så när hon ska hoppa upp så håller jag i honom, men släpper när hon kommit upp. Men det skulle jag ju inte a gjort för att han börjar galoppera och mamma blir så rädd att hon skriker: " HJÄLP MAMMA!" HAahahaha och sen flyger hon över stacketet och landar i diket som är fullt med lera.!!!! HAHAHAHHAHA, trodde att jag skulle dö av skratt....
.
Idag var vi på Krk och kollade på Rico. <3
Han vann faktiskt första klassen och i andra klassen så red hon jättesnävt så hon red på hinderstödet så hon fick 4 fel i omhoppningen. :P Han är verkligen världens sötaste! <3
.
.
Nu så pluggar jag körskola sak eftersom mitt mål är att skriva upp om 2 veckor :P  MOPPE!
På den tiden som är kvar på denna helg så ska jag inte göra såmycket bara ta det lugnt och chilla, måste vila upp mig till en jobbig vecka som börjar imon :/
SES// ALexandra
0 Kommentarer till "LOREEN!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: