söndag idag japp japp

heeeej.
Idag har jag ridit och haft mig, standard alltså.
Började med att rida ut på Ralle eftersom att han bockar av Axi annars, då red Ax på Bosse.
Sen red jag på Gul (som inte hade någon lust att gå först, inte Potter heller så ni kan ju tänka er hur det såg ut..) och Ackie på Potter. Vi hittade en JÄTTEMEGASUPER GALOPP VÄG!!! Det var en backe med bra underlag som hade lätt lutning uppåt nästan hela tiden. Vi bara galopperade och galopperade men vägen tog aldrig slut. Bra att jag kom på den grymma vägen efter 14,5 år, ha-ha.
Sen har jag varit ute och sprungit med min kära syster som fick håll så hon segade lite. Chillen på dillen!
Bosse hälsar!!
*Längtar tills nästa tisdag. Då börjar våran resa till Moorsele!
0 Kommentarer till "söndag idag japp japp"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: