Träningen gick som planerat

Japp hemma kollat på tv och pluggat.
Träningen gick strålande. Det var träning på linjer och att ha en känsla hur man ska rida i olika situationer. Precis vad jag behövde efter förra helgen. Började väldigt lågt för att få in flytet, sedan en bana på 15 språng på 110 cm kanske. Allt funkade och min lilla polle gjorde det jag sa :)
Imorgon är det FREDAG!! Ska nog städa mitt rum :P
Haha men det kommer imon ses :)
PS: våran ny bil kommer imon. En ny och en bort :(
//Alexandra

1 Kommentarer till "Träningen gick som planerat"
Postat av: Wilma Glans<3

Va kul! ;)

Grymt fin blogg och riktigt fina inlägg!:D

URL: http://wilmaglans.blogg.se/
Datum: 2012-03-09 / Klockan: 18:24:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: