uyess

Hej
Idag är det LOVELY FRIDAYY om någon har missat det ! ;D
Gick i skolan tils 2, är jätte förkyld. På NO:n så var det knäpptyst i klassrummet, så gjorde jag värsta höga nysningen PÅ ALEX RYGG. Hon slängde sig förslräckt bakåt och alla vände sig om samtidigt. HAHAH dör, jag skrattade så jag grät, lägligt!
Sen red jag Bosse och Gul. Dom var finfina! Axelina skrittade ut på min (hennes blivande) energibomb! Såå pigg! Ville bara spriiinga!!
Idag kom en liten tuff tuff lastbil som vi ska ha när vi ska tävla i Belgien och Frankrike. Påvägen hem ska vi byta så vi får våran. (4 hästplatser+packning och bodel)
Nu luktar det bränt, måste nog ta ut kladdkakan ur ugnen...
ciao
EN GLAD NYHET OCKSÅ MEN DET ÄR TOP SECRET.
0 Kommentarer till "uyess"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: