Svaren

Typ tja?
HAHAHAH
här kommer svaren :)

va e de för ponny??!!? tell us :D

Haha jaduu, vet vi inte riktigt än.. Den är 9 år, en valack, skimmelskäck, tävlad typ l.b heter Attyrory Polar Splash (lite för flashign namn för att bara vara en ridskoleponny va? ) ;)  Väldigt samarbetsvillig och vill göra rätt! Underbar galopp! En "riktig irländare"



En beundrare om He,e,e,e,e,j:
Ska ni båda till sm? Elr bara Antonia?
Älskar bloggen

Hej! Japp, Jag ska hoppa SM på Bosse & Alex ska hoppa 6års "SM" på Nalle :)
Good that u like it! :D


jossan om He,e,e,e,e,j:
hur ser det ut där ni bor kan inte ni foto eller videoblogga ett varv runt där ni bor?

Jadå det kan vi göra någon dag! :d


Sanna om He,e,e,e,e,j:
Jag tycker du Antonia har bra argument angående stillbedömningen, men tycker du samma Alex?

Och gillar ni ngon i så fall vem? :P

Aleeeeexx svarar snart! ;)


Malin om He,e,e,e,e,j:
Vad gör ni mer än att rida?
Typ Läxor ;oo Haha :P


Astriiid <3 om He,e,e,e,e,j:
Heej har typ tusen frågor till er. :D
Vad har ni för mål med ponny-tiden?
Ska ni ha mer ponnysar?
Hur motiverade är ni inom ridningen?
har ni egna gårdar?
I såna fall hur ser dem ut?
Okej det var alla jag hade för tillfället :)<3
Mitt mål med ponnytiden är att rida EM och ha så kul som möjligt och lära mig så mycket det bara går så att jag kan lyckas senare på storhäs!
Njae, eller om man hittar något superfantastiskt utvecklingsbart, så kanske det blir någon mer, men inte planerat.
Väldigt!
Japp!
Kommer bilder!


dinÄlskling<3 om Heeejsan:
jag är bäst ingen protest:P
<3 
<3
<3
<3
<3
<3
<3
<3
<3
<3
<3
<3
<3
<3
<3
Hahaha bra där!

Ebbsoon Brink! om He,e,e,e,e,j:
Gillar du grodlår Antonia? Varför? HAHA!

Gillar du att äta skolans kebab alex?? Varför? xD

HAHAHAHAHHA!

P.S kolla min blogg nu hörni, har skrivit lite om er ;) D.S <3

Ja, älskaaa! -.-
Du är bäst!


Wilma Glans om He,e,e,e,e,j:
Till Antonia:
Var det nervöst att rida i Scandinaviun?<3
Brukar du träffa dem som du tävlade mot i gp-ponnyn?:)
Vilka klasser brukar du hoppa med vilka hästar..xdxd!!??:))
Har du eget stall :D

Till Alexandra:
Hur gammal e du?
Hur högt tävlar du?
Har du många hästar?
Hej!
Nej faktiskt inte! Mycket mer nervöst i kvalen.
Ja.. Dom flesta på tävlingar.
Jag brukar hoppa från L.A till Msv a/svår (1 m-135) Med Bosse, Gul och (Cleo)

Malou om Frreeedaa! ''):
Du står på ranchens va? känner nämligen igen dig där ifrån, jag var på ridläger där för ganska länge sen :)
Yes i do! :D

Wilma om men tjaa:
jaaa!!:D<3 fiiin blogg antonia ! <3
Good that u like it!


Astriiiiid<3 om nämen tjeenare:
Heeej!
Har Precis börjat läsa bloggen, så jag vet igenting! hahah Men kan du göra en inlägg om dina hästar.. Hur gammla de är o sånt? Och ska du tävla i Grevagården i December?? KRAAAMiz
Hej!
Japp, du kan annars läsa "i början av bloggen" så står allt! :D
Vet inte, tror inte det, ska antagligen till Vilhelmsborg



Det var det! Alex får svara på sin del av frågorna sen. 


Red Splash/Tore/Biffen/Rory förut, gick jättebra!
Longerade Bosse och Gul vilade, kom hem 4.. :P

Ha d bra!


1 Kommentarer till "Svaren"
Postat av: Ebbsoon Brink!

HAHAHA tänkte väl detta!

HAHA going du e bäst! <333


Datum: 2011-10-18 / Klockan: 21:56:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: