Pluggar ...

Som sagt - pluggar! Jättekul, verkligen! :P
Kanska okej skoldag, typ "EA", teknik och idrott! Jag har kommit på att fotboll nog är världens tråkigaste sport! Jag menar, vad är meningen med att jaga en boll, och när man äntligen kommit fram till bollen så ska man sparka iväg den igen! XD meningslöst...
Ponnysarna får sig en vilodag idag så jag kan göra alla läxor ordentligt.
En fråga:
Alice om Gp ponnyn, allas dröm XD:
Är det 90 cm som är på bilden?
För det ser rätt så lågt ut, och det är väl 90 i gp-ponnyn :)
Och spelar det någon roll hur hästen ser ut i gbg?
Så man måste ha knoppar och sånt? <3
Japp det är 90 cm i GP ponnyn, du har rätt det är pytte pytte lågt! :) Så gulligt (a
Ja i GBG spelar det roll! Alla hade typ knoppar när jag ver med, men det är inget måste, det beror på hur hästens man ser ut!
______________________________________________________________________________________________
Jag har faktiskt bakat idag igen, kladdkakemuffins blev det denna gång! Haha failade som vanligt... Kladd sa ni, jag jag kan ju säga att kladdiga blev dom... ;)
old pic
Antooniaa<3
2 Kommentarer till "Pluggar ..."
Postat av: Mollie

Söt bild <3

Hur gammal är din syster?

För du har bara en syster va? typ lilla syster? :)


Datum: 2011-09-06 / Klockan: 10:11:35
Postat av: Anna

Vad är det för Ponnys din lilla syster rider, b-ponny? :)


Datum: 2011-09-06 / Klockan: 10:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: