donkeeeenn

fanny :) om This looks great!:
vad heter han lennart i efternamn? :)
LINDERLÖW :)



Idag har jag åkt bil HELA dagen typ. Var i Tjörn och lämnade en skottkärra (haha lång historia) Och eftersom att det var snöstorm ute så fick vi köra 60 km/h typ hela vägen -.-
Hoppade Bosse och gul! Serie med fem hinder, kryss, kryss, kryss, räcke, oxer. Det gick bra och hästarna var väldigt fina! '')

Har också varit duktig och städat mitt rum (ordentligt) och shiit vad kläder man har! :O Använder inte ens hälften, tyvärr.
* Visste ni att man (generellt) bara använder 1 femtedel av sin garderob, jag är definitivt en av dom...



2 Kommentarer till "donkeeeenn"
Postat av: Emelie :D

Hahah, det är bra Annie! Då kanske jag kan få hälften? (a)


Datum: 2012-01-22 / Klockan: 08:19:03
Postat av: fanny :)

vart tränar ni för honom när ni åker i väg? :) hehe förlåt att jag frågar så mycket (a)

URL: http://fannyteresiaa.devote.se/
Datum: 2012-01-22 / Klockan: 14:25:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: